• Slide 4

    Profesjonalizm

    kluczem do sukcesu

  • Slide 3

    Promujemy

    wysokie standardy

  • Slide 2

    Dotrzymujemy

    zobowiązań

  • Slider 4

    Rekrutacja

    to nasza pasja

Doradztwo

Zarządzanie zmianą
Planujesz restrukturyzację albo przemodelowanie profilu działalności? Myślisz o outsourcingu wybranych funkcji? Masz w planach wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, pozyskiwanie nowej kadry albo wprowadzanie systemów i narzędzi HR? To tylko niektóre zmiany, przez które nasi doradcy mogą przeprowadzić Twoją organizację. Dzięki wnikliwej analizie sytuacji i dokładnemu zbadaniu potrzeb Twojej firmy, potrafią wyznaczyć właściwy kierunek działania. Przejrzysty harmonogram, sprawna komunikacja, jasno wyznaczone cele, wsparcie na każdym etapie wdrażania zmian i usprawnienie transformacji – to wszystko zyskujesz dzięki naszym konsultacjom.

Zarządzanie komunikacją
Płynna i przejrzysta komunikacja jest kluczem do pomyślnego wdrożenia zmian. To ona daje pracownikom poczucie bezpieczeństwa i buduje zaufanie. Dobrze zaplanowana strategia komunikacyjna potrzebna jest na każdym etapie projektu i na każdym szczeblu zarządzania. Warto o nią zadbać zarówno, gdy planujesz nowotarski projekt, rozszerzasz działalność i rozwijasz organizację, jak i odwrotnie – gdy stoisz w obliczu wyzwań typu restrukturyzacja i outplacement. Nasi doradcy posiadają doświadczenie w zarządzaniu procesem komunikacji. Dzięki ich wsparciu zrealizujesz zamierzone cele, przeprowadzisz zespół przez zmiany i w profesjonalny sposób zakomunikujesz nawet najtrudniejsze decyzje.

Zarządzanie talentami
Z nami możesz rekrutować oraz zatrudniać prawdziwe talenty i specjalistów najwyższej klasy. Aby jednak na dłużej zyskać ich lojalność i zaangażowanie, potrzebna jest długofalowa strategia. Nasi konsultanci mogą opracować program zarządzania talentami, dopasowany indywidualnie do Twojej organizacji. W ten sposób będziesz mógł odpowiedzieć na potrzeby swoich pracowników, zwiększyć ich efektywność, zatrzymać i rozwinąć talenty oraz utrwalić swój wizerunek jako konkurencyjnego i profesjonalnego pracodawcy.

Zarządzanie sukcesjami
Zmiany na stanowiskach menedżerskich, rezygnacja jednego z członków zarządu, odejścia pracowników – to sytuacje, które potrafią mieć duży wpływ zarówno na efektywność zespołu, jak i funkcjonowanie całej organizacji. Nasi doradcy pomogą Ci zaplanować ten proces, poszukać odpowiednich następców i zarządzać sukcesjami zgodnie ze strategią Twojej firmy, misją, wartościami i wyznaczonymi celami. Dzięki temu unikniesz chaosu, nieprzemyślanych decyzji i nietrafionych wyborów. 

Formularz zgłoszeniowy

Informacje zawarte w poniższym formularzu zostaną automatycznie przekazane zespołowi ds. Relacji z Klientami, który skontaktuje się z Państwem po wstępnej ocenie potrzeb Państwa Firmy.